سفارش تبلیغ
صبا ویژن
...افسانه نیست
سه شنبه 90 خرداد 31 :: 12:51 صبح ::  نویسنده : منتظر المهدی (عج)

پنج چیز در برابر پنج چیز:


ملتی نقض عهد نکردند مگر این که دشمنانشان بر آنها مسلط شدند.

ملتی به غیر آنچه که خدا خدا نازل کرده حکم نکردند مگر اینکه فقر بین آنها رواج پیدا کرد.

ملتی بین آنها فحشا رواج نیافت و ظاهر نگشت مگر این که مرگ بین آنها زیاد شد.

ملتی کم فروشی پیشه نساخت مگر این که گیاهانشان رشد نکردند و دچار خشک سالی شدند.

ملتی از زکات خود داری نورزید مگر این که باران آسمان از آنان قطع شد.

« نهج الفصاحه »

 

اللهم عجل لولیک الفرج




موضوع مطلب : پنج, نهج الفصاحه, باران, قطع, زکات
جمعه 90 خرداد 27 :: 1:44 صبح ::  نویسنده : خادم المهدی

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 

 

ما میتوانیم زمینه های ظهور مولایمان را فراهم کنیم

 


بعد از مدتی مطالعه و فکر بسیار و با استفاده از نظرات شما عاشقان اهل بیت (ع) به این نتیجه رسیدم که:
باید زمینه های ظهور آقامون رو ما فراهم کنید اول این که باید از خودمون شروع کنیم و سعی کنیم که دیگه گناه نکنیم یا حداقل کم کنیم (همانطور که گفتید عامل طولانی شدن غیبت گناهان ماست).

 

در کنارش باید فرهنگ سازی اهل بیت رو شروع کنیم تا دیگه آقامون رو فراموش نکنیم و باور داشته باشیم که آقامون میاد و جهان را از این همه ظلم نجات می دهد در این جا این نکته را هم باید عارض بشم که در پی شناخت عشق به ایشان نیز ایجاد شده و سراسر وجودمان را فرا می گیرد من به این باورم که اگر تمام انسان ها از دوران پیامبران تا به حالا اگر رهبر خود را به طور کامل می شناختند از او پیروی می کردند چون واقعا خداوند بهترین افراد را در تمام زمان ها به رهبری امت منصوب کرده است (طبق گفته های شما که گفتید آقامون را فراموش کرده و باور نداریم که می آیند).

 

و باز در کنارش باید از اسلام نابی سخن به میان آوریم که تمام جانب ها را در بر می گیرد از حجاب گرفته تا خلق و خوی خوش تا رابطه با خدا و رابطه با خلق خدا چگونگی رفتار با کفار و چگونگی زندگی در جامعه ی اقتصادی اجتماعی سیاسی و... که ما می توانیم با وجود کتاب های گرانبهایی که برای ما به یادگار گذاشته شده از قرآن کریم تا نهج الفصاحه و نهج البلاغه و صحیفه السجادیه تا کتاب های عالمان دینی معتبر مطالب مورد نیاز را استخراج کنیم و در وب یا هر جای دیگری که صدایمان را به مردم می رساند بیان کنیم تا اسلام واقعی برای بار دیگر در بین ما اجرا شود در یک کلام باید فرهنگ سازی کنیم نه از غرب فرهنگ بگیریم ( طبق فرمایشات شما که گفتید اسلام در حجاب اسلام ها پوشیده شده و کسی نیست که کشف حجاب کند).

 

و باز در کنار تمام این ها باید از خوبی ها سخن به میان آوریم تا خوبی ها از سخنان ما جا بمانند بر دل شنونده یا خواننده و او از آنها استفاده کند نه این که از بدی ها بگوییم تا بدی ها رواج پیدا کنند چون واقعا آقای ما آقای خوبی ها مهربانی ها برادری ها و برابری هاست (طبق فرمایشات شما که عرض کردید باید خوبی ها را در جهان گسترش دهیم).

 

چند نکته دیگه مونده که به طور خلاصه می گم:

 

ما باید سعی کنیم کینه ی هم دیگه روبه دل نگیریم حالا انشاءالله بعدا در مورد مشکلات کینه می نویسم ولی همین و بدونیم که کینه ی دیگران باعث انجام بسیاری از گناهان می شه.

 

ما باید تو ارتباط خودمون با خدا « من » نداشته باشیم مثلا هنگام نماز خواندن نگیم من خستم من خوابم میاد من کار دارم بگیم خدا منتظر منه خدا داره به حرفام گوش می ده و...

 

 

 

ان شاء الله که بتونیم هم زمان با خودمون دیگران را اصلاح کنیم و دین اسلام رو با تمام جانب هاش بالا بکشیم تا آقامون بیاد و پرچم پر افتخار اسلام را بر قله ی دل های عاشق قرار دهد.

 

 

 

از شما دوستان عزیز برای کمک در این کار خیر(آماده سازی زمینه های ظهور) دعوت به عمل می آورم خواهشمند است برای یگانه یادگار فاطمه مهدی موعود (عج) حرکتی انجام دهید.

 

 

 


ما میتوانیم زمینه های ظهور مولایمان را فراهم کنیم

این جمع بندی توسط دوست خوبمان مدیر وبلاگ عشق نامه نوشته شده این هم آدرسشhttp://www.eshqnameh.parsiblog.com

 

 

 

اللهم عجل لولیک الفرج




موضوع مطلب :
پنج شنبه 90 خرداد 26 :: 6:56 عصر ::  نویسنده : منتظر المهدی (عج)

آینده ی بشریت و ظهور حضرت مهدی (عج)

به راه های چپ و راست رفتند، و راه ضلالت و گمراهی پیمودند، و راه روشن هدایت را گذاشتند. پس درباره ی آنچه که باید باشد شتاب نکنید، و آنچه را که در آینده باید بیاید دیر مشمارید. چه بسا کسی برای رسیدن به چیزی شتاب می کند، اما وقتی به آن رسید دوست دارد که ای کاش آن را نمی دید، و چه نزدیک است امروزِ ما به فردایی که سپیده ی آن آشکار شد. ای مردم! اینک ما در آستانه ی وعده های داده شده، و نزدیکی طلوع آن چیزهایی که بر شما پوشیده و ابهام آمیز است، قرار دادیم.

ره آورد حکومت حضرت مهدی (عج)

بدانید آن کس از ما ( امام مهدی « عج » ) که فتنه های آینده را دریابد، با چراغی روشنگر در آن گام می نهد، و بر همان سیره و روش پیامبر « ص » و امامان « ع » رفتار می کند تا گره ها را بگشاید، بردگان و ملت های اسیر را آزاد سازد. جمعیت های گمراه و ستم گر را پراکنده و حق جویان پراکنده را جمع آوری می کند. ( حضرت مهدی « عج » ) سال های طولانی در پنهانی از مردم به سر می برد، آنچنان که اثر شناسان،اثر قدمتش را نمی شناسند، گر چه در یافتن اثر و نشانه ها تلاش فراوان کنند. سپس گروهی برای درهم کوبیدن فتنه ها آماده میگردند، و چونان شمشیر ها صیقل می خورند. دیده هاشان با قرآن روشنایی گیرد، و در گوش هاشان تفسیر قرآن طنین افکند، و در صبحگاهان و شامگاهان جام های حکمت سر می کشند.
نهج البلاغه « ترجمه خطبه 150 بند 1 و 2 »

 

میلاد با سعادت اولین اختر تابناک امامت و ولایت امام علی بن ابی طالب ـ علیه السلام ـ بر تمامی شیعیان علی الخصوص امام عصر و الزمان مهدی فاطمه مبارک باد!

فاطمه بنت اسد شیر پسر آورده
تا که از نحسی سیزده نگویند قمر آورده
نام اعلای علی و الله شایسته به اوست
چون که هم عادل و اعلاست، به والله ثمر آورده



ذکر من تسبیح من ورد زبان من علی ست
جان من جانان من روح و روان من علی ست
تا علی دارم ندارم کار با غیر علی
شکر لله حاصل عمر گران من علی ست

 

با آمدن حیدر ز کعبه آسمان خجلت کشید چون که با این عظمت باز علی اعظم تر است

 

اللهم عجل لولیک الفرج




موضوع مطلب : نهج البلاغه, تسبیح, فاطمه بنت اسد, میلاد, امام عصر
پنج شنبه 90 خرداد 26 :: 6:47 عصر ::  نویسنده : خادم المهدی

این حدیث دل بود تصنیف نیست
شیعه در محشر بلاتکلیف نیست
شیعه راهش در مسیر اولیاست

شیعه مولایش علی مرتضی ست

میلاد با سعادت اولین اختر تابناک امامت و ولایت امام علی بن ابی طالب ـ علیه السلام ـ بر تمامی شیعیان علی الخصوص امام عصر و الزمان مهدی فاطمه مبارک باد!

  

                                                    اللهم عجل لولیک الفرج




موضوع مطلب :
سه شنبه 90 خرداد 24 :: 6:28 عصر ::  نویسنده : منتظر المهدی (عج)

سلام. یه خواهش . اگه پسر فاطمه رو دوست داری ، واس خاطرش این متن رو تا آخر بخون. ضرر نداره.
سلام دوستان. با نزدیک شدن به ایام نیمه شعبان براون شدیم که یه طرح مشت واس آقامون اجرا کنیم. یه طرح که پیشنهاد دهندش یه دوست عزیز بود. اونایی که منتظرن بسم الله.
اول یه سوال؟ خدایی چند شب  واس خاطر مولا صاحب الزمان (عج) از خواب بیدار شدیم و واس آقامون دعا کردیم و باهاش حرف زدیم؟ چند بار با آقا درد و دل کردیم. اصلا بلدیم؟ بلدیم که چه جوری با آقا باید حرف زد؟ خیلی آسونه. آسونتر از هر چیز ولی افسوس که ما بلد نیستیم. حالا رفقا بیاین برای یه بار که شده کاری کنیم تا لبخند رو لبای پسر فاطمه(س) بنشینه. ما که همیشه دلش رو خون می کنیم یه بار هم باعث شادی آقامون بشیم.
در نامه ی امام زمان رسیده که «  واکثرو الدعا بتعجیل الفرج» برای تعجیل فرج بسیار دعا کنید.
و در احادیث اومده که هیچ چهل مومنی جمع نشوند و بر یک امر دعا کنند و دعای آنان مستجاب نشود.
بچه ها می خوایم تا روز میلاد آقامون هر جمعه شب بیدار شیم و به عشق آقا نماز شب بخونیم و برای ظهورش دعا کینم. هر کی از هر جای دنیا. فرقی نمی کنه . همه دلامون رو می فرستیم در خونه ی خدا گدایی . برای نزدیک کردنه ظهور .
و اما چگونگی برنامه. قراره شب پنج شنبه یا به عبارتی جمعه شب بعد از نیمه شب شرعی ساعت 4 از خواب بیدار بشیم و ابتدا نماز شب بخونیم ( می تونید دو رکعت به نیت نماز شب بخونید اگه بلد نیستید) و بعد برای ظهور آقا دعا کنیم. تاریخ روز ها رو هم براتون می نویسم. هر کی مایل در این طرح شرکت کنه تو نظرات به من بگه و هر کی که ثبت نام کرد اگه واقعا آقاش رو دوست داره به ده نفر از دوستان اینترنتیش اطلاع بده و با طرح اشناش کنه یا به وبلاگ ارجاعش بده و یا این متن رو کپی پیست کنه تو وبلاگش تا تعداد بیشتر بشه  و اثرش هم بیشتر بشه انشاءالله.
پنج شنبه 9/4/1390 ساعت 3:30 نیمه شب
پنج شنبه 16/4/1390 ساعت 3:30 نیمه شب
پنج شنبه 23/4/1390 ساعت 3:30 نیمه شب

این طرح مال وبلاگ http://saheledoor.parsiblog.com/ طرح پارسال است ولی با کمی تغییر امسال هم میشه اجراش کرد
یاعلی 




موضوع مطلب :
سه شنبه 90 خرداد 24 :: 6:19 عصر ::  نویسنده : منتظر المهدی (عج)

امام صادق (ع) در تو صیف یاران امام عصر (عج) می فرمایند:
یاران مهدی (عج) مردمانی پولاد دل، سرشار از یقین به خدا و محکم تر از صخره ها هستند؛ اگر به کوه روی آورند آنها را متلاشی می کنند.

 

امام علی (ع) در باره ی کسانی که با امام پیمان می بندند و بیعت می کنند می فرماید:
امام با این شرط با آنها بیعت می کند که:

1.       در امانت خیانت نکنند

2.      پاک دامن باشند

3.     اهل دشنام و کلمات زشت نباشند

4.     به ظلم و ستم خونریزی نکنند

5.     به خانه ای هجوم نبرند

6.      کسی را به ناحق آزار ندهند

7.     ساده زیست باشند و بر مرکب های گران قیمت سوار نشوند

8.     لباس های فاخر نپوشند

9.     مسجدی را خراب نکنند

10.          به حقوق مردم تجاوز نکنند

11.         به یتیمان ستم نکنند

12.        دنبال شهوت رانی نباشند

13.        شراب ننوشند

14.        به پیمان خود عمل کنند

15.        مال مردم را احتکار نکنند...

16.        و در راه خدا به شایستگی جهاد نمایند




موضوع مطلب : امام علی, پولاددل, امام صادق, پیمان
دوشنبه 90 خرداد 23 :: 9:19 عصر ::  نویسنده : خادم المهدی

شب لیله الرغائب رفته بودیم مسجد کجبافان برا احیا جاتون خالی.

مسجد هم تبلیغاتشو برا حجاب شروع کرده بود یه سری عکس از زنان خواننده و ستاره ی دنیای غرب زده بودند که مسلمون شدن و حجاب رو انتخاب کرده بودند.حتی یکی از زنان رپر که نوشته بود ستاره ی رپری بوده برا خودش الان مسلمون شده عکسشو هم زده بودن قبلو بعد از مسلمون شدنش. وای چه حجابی داشت منه بچه مسلمون شیعه جلوش کم آوردم.

یه جای دیگه هم یه عکس زده بودن من تا حالا این جوریشو فکر نکرده بودم برام تازگی داشت خانمای محجبه رو و خانمای غیر محجبه رو نشون داده بودن بعد جلوی عکس یکی یه شیرینی گذاشته بودن که تو بسته بندیش بود وخیلی هم قشنگ طوری که آدمو به وجد میوورد جلو یکی دیگه یه شیرینی که از بسته بندیش خارج شده بود و کلی پشه و حشره دورش می چرخیدن...

خودتون میتونین حدس بزنین که کدوم شیرینی توصیفی از کدوم خانمه

برا من که خیلی جالب بود. رو یه برگه ی دیگه هم یه شعر خیلی خیلی زیبا نوشته بودن که من خیلی خوشم اومد تو اون تاریکی با کلی زحمتو نور گوشی از فاصله ی زیاد نوشتمش و برا بیشتر دوستام ارسال کردم

رخت زیبای آسمانی را

خواهرم باغرور بر سر کن

نه خجالت بکش نه غمگین باش

چادرت ارزش است باور کن

خیلی قشنگه نه!؟

منو به یاد یکی از پستایی که خودم گذاشته بودم بازم درمورد حجاب بود انداخت. اون پست یه شعر از ترانه های سامی یوسف بود که خودم خیلی دوسش دارم می تونید بخونیدش تو آرشیو شده ها هست.

البته من این شعرو برا اون دسته از دوستام فرستادم که چادری بودن نمی دونم کارم درست بوده یا نه آخه من فکر کنم این شعر یه الهام ویه تشویق باشه برا خانمای چادری.

برا خالمم خوندم اونم خیلی خوشش اومد ولی از اینکه این شعرو تو مسجد نصب کردن انتقاد کردو گفت که کسایی که مسجد میرن خودشون به این باور رسیدن و بهتر بود این شعر رو یه جای عمومی تر نصب می کردن؟؟

ولی من بهش گفتم که این شعر اصلا برا چادریاس ما که تعارف نداریم با کسی چادر حجاب برتره درست ولی جوونایی مثل من که تازه میخوان وارد جامعه شن با اون همه راههایی که براشون بازه و چشمک میزنه باید با یه ایمان قوی برن جلو ماهم که تا حالا سرمون تو کتاب بوده و زیاد وقت نکردیم خودمونو بسازیم جامعه و مدرسه هم که کاری برا ما نمی کنه

(البته من مدرسه ی خودمون می گم که تقریبا بیشتر دبیرامون خودشون مشکل داشتن به جز دبیر معارفمون بقیه چادر نمی زدن)حد اقل منی که مسجد می یام یکی دوتا ازاین تصویرا و شعرا ببینم که منم یه چیزی سرم بشه و ...

ولی بقیه اطرافیانم اصلا تو مسجد متوجه ی این همه تصویروتغییر نشده بودن تازه به منم خرده می گرفتن که تو اومدی احیا یا سرت بچرخه و ببینی به در و دیوار مسجد چی زدن... بشین دعاتو بخون!

ای بابا سوز خالی که نمی شه سوز با بصیرت خوبه .

اول مراسم مسجد خیلی شلوغ بود به طوری که تو حیاط مسجد هم موکت پهن کرده بودن آخ آخ امون از وقتی که مجری از سخنران دعوت کرد...

شاید بتونید تصور کنید که چی شد بعله خانمایی که یکی یکی قبلا میومدنو می نشستن حالا فوج فوج بلند می شدنو می رفتن این از قسمته خانما سمت آقایونو که نمی دونم ولی تو مراسمات محرم یادمه که داییام میگفتن بچه هیئتیاشون فقط برا مراسم سینه زنی میان.

نمی دونم چرا مردم حوصله ی از دین شنیدنو ندارن یا خوششون نمیاد یکی میگفت اگه خوششون نمیومد که برا دعاهم نمیومدن ولی دعا که عربیه

مداح می خونه می ره جلو اگه خودت نخوایو یه نگاه به ترجمه نندازی که باز هیچی نمی فهمی خب همین دیگه چون هیچی نمی فهمن صدای مداح هم که خوبه این بچه های هیئت هم که خوب زجه میزنن تو هم خواسته یا نا خواسته حتی برا اونا هم که شده گریه ت می گیره مخصوصا اگه بچه ی خودت هم توشون باشه. البته من این جوری برداشت کردم یه نظریه ی دیگه هم هست که اونو خواهرم داده و در رابطه با موسیقی وشنیدن غناس پست اینو هم گذاشتیم میتونید بخونید من دیگه توضیح نمی دم...

اتفاقا اون شب سخنران حرفای خوبی می زد الته من چون شدید دل ضعفه گرفتم رفتم خونه داییم تا یکم غذا بخورم ولی بعدا از خواهرم پرسیدم که سخنران چی گفته یه تیکه ی خیلی بامزشو براتون می نویسم..

داریم با خدا مناجات می کنیم وسرگرم دعاییم یه دفعه یکی از مؤمنین یادی از ما میکنه و یه پیامک برای ما می فرسته ...

وبعد ماهم دعارو ول میکنیم وبه بهانه ی این که میخوایم دل مؤمن رو شاد کنیم جواب پیامک رو میدیم قربه الی الله ...

راستی سخنران آقای نمازی بودن.

پر پروانه های عاشق توی آتیش توی دوده تابوده همین بوده

صورت بچه های زهرا یا سرخه یاکبوده تابوده همین بوده

 

راستی من شدیدا محتاج دعاهاتون هستم 10تیر کنکور دارم 9و10 تیر هم مراسمه عروسیه دختر عمه مه واقعا نمی دونم چی کار کنم؟!!!

 

10 تیر سال پسر داییمه که امسال مناسبتای این 10 تیر کامل میشن با کنکور منو عروسیه دخترعمه م. زن داییم میگه: تو که خوبی و مراسم عروسیه پسرمن چی کار کرد که روز کنکورش با روز فوت داداشش یکی شدن!!!!!

خدا بیامرزه میاندار هیئت انصارالمهدی دانشجوی پزشکی آراسته نیا رو

برا شادیه روحشون فاتحه مع الصلوات اللهم صل علی محمد وآل محمد

بسم الله الرحمن الرحیم الحمد....

 

                                  یازهرا




موضوع مطلب :
1   2   3   >   
درباره وبلاگ

کی گفته عاشقی کار پروانه نیست روضه های مادر ما افسانه نیست
پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 13
بازدید دیروز: 24
کل بازدیدها: 200989



>